Friday, August 18, 2017

Sinki Dapur Sumbat


Sinki Dapur Sumbat – RM160

Sinki Dapur Sumbat
Sinki Dapur Sumbat


Masalah utama sinki dapur adalah lemak dari sisa-sisa memasak seprti minyak masak, ayam daging dan sebagainya. Lemak-lemak ini kalau dibiarkan ianya akan mengeras hingga susah untuk di keluarkan. Sekiranya sudah susah untuk dikeluarkan maka terpaksa harus dibuat paip baru. Untuk mengelakkan agar lemak boleh berkurang adalah dengan memasukkan air panas pada lubang paip yang tersumbat.

*Harga adalah sesuai dengan keadaan masa baikpulih. Sebagai contoh sinky dapur sumbat, dan setelah kami betulkan ternyata ada paip atau spare part yang rosak dan perlu di tukar maka barang dan upah tambahan akan kami berikan. Dan juga kemungkinan lain adalah sinky dapur sudah sumbat dalam masa lama sehingga kami akan susah untuk keluarkan lemak-lemak tersebut. Dan mungkin juga disebabkan pemasangan paip yang tak sempurna sehingga kami terpaksa harus mengubahnya.
.

8 comments:

Jim Marven said...

electrician or plumber?? which job is better?
plumbing sydney

said...

If you could message me with any hints & tips on how you made your blog look this cool, I would be appreciative!
extraction

Zachary said...

Very interesting topic, can you post some further information on this subject.
plumber townsville

Jhon Marshal said...

This is really great news. Thank you for sharing it with us!
Plumber in Brickell

Dorothy said...

It's really very nice and interesting article.
led light suppliers

said...

I am 17, just finished school and i want to know what career choice would be better for me.
i live in Australia and i want to know which job would be better for the future, more stable, better job opportunity, better money and which one would be more enjoyable and less boring?
TV Installation

Andrew Carter said...

I like your blog it's really cool and nice thank you for sharing this great information about the Septic tank it's good work.
Septic tank

Unknown said...

Nice Information you have written here. Really Great Stuff. I keep it bookmark for our future purpose. Thanks for the information and links you shared this is so should be a useful and quite informative
plombier de montreal

Post a Comment

 
Privacy | Terms And Conditions | Legal